Over mij

Mijn foto

Mijn naam is Nicole, ik ben 25 jaar en woon in Zwolle samen met mijn hond Laika.
Ik vind verschillende stijlen leuk, en dat zul je ook terug vinden in mijn blog.

Heeft u geen blog maar wel Facebook, voeg mij gerust toe ook daar kunt u mijn creaties vinden op https://facebook.com/nicoles.creaties

Ik vind het ontzettend leuk dat je mijn blog bezoekt en zou het nog leuker vinden als je een berichtje achterlaat of volger wordt van mijn blog.
Het kan zijn dat je het venster voor de volgers niet kan zien, om alsnog volger moet er een andere browser gebruikt worden als Internet Explorer. Denk hierbij aan Google Chrome of Mozilla Firefox, die geven geen foutmeldingen.
Veel plezier op mijn blog!
Lieve groeten Nicole
 
 

maandag 17 december 2012

Kerststukjes

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe blogvolgers; Anja, Brigitte en Wies welkom heten op mijn blog.
Wat leuk dat jullie mijn blog volgen en ik kijk dan ook graag uit naar jullie reacties op mijn creaties !

Nog een weekje en dan is het alweer kerst.
Mijn moeder gaat al jaren met haar schoonzussen kerstbakjes maken. Hier trekken ze een hele dag voor uit en de woonkamer van mijn tante, afgezet met zeil, ligt dan ook vol met diverse takken, accessoires etc. Een leuke bedoeling.

Toen we naar de Kreadoe waren geweest zei mijn tante, dat ik ook mocht komen als ik dat leuk vond.
En zo gezegd, zo gedaan.
Afgelopen zaterdag gingen we kerststukjes maken.
Bij de tuinland had ik al een mooi stuk schors gezien wat ik erg leuk vond en ook had ik nog een vierkant dienblad staan die ik wilde gebruiken.

Voor mij was dit de eerste keer sinds de basisschool dat ik een kerststukje ging maken. Ik dacht dat ik dit ook niet zo goed zou kunnen.

Ik begon met de grijze boomschors... het begin is lastig, want wat wilde ik in hemelsnaam maken.. mijn tantes en moeder gaven tips en hielpen me met het begin stuk.. vervolgens heb ik de draad zelf opgepakt en kreeg ik ideeen.
Tussendoor gaven we elkaar tips en keken we met elkaar mee om elkaar voort te helpen als je er even niet meer uit kwam.

Mijn 2e bakje ben ik maar gewoon aan begonnen en het ging mij steeds makkelijker af.
met een leuk eindresultaat, nog snel wat steentjes gekocht in het dorp want ja mijn tante woonde op loopafstand van de winkels Ideaal als je iets vergeten was!!.

Ik ben super tevreden met mijn kerststukjes en ben ook erg benieuwd wat jullie er van vinden!


mijn 1e kerststuk op de eettafel
 

nog een keer van boven genomen.
 

op de salontafel staat dit kersstukje.
De roosjes zijn overigens van foam!


6 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole
    Je hebt prachtige kerststukjes gemaakt.
    Leuk is dat om ze zelf te maken.
    Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kerststukjes zijn prachtig geworden Nicole, net alsof je dit al járen doet !! Je zou zeker niet zeggen dat dit jouw eerste poging is ! Lijkt me wel gezellig ook om dit samen met je mama en tantes te kunnen doen en elkaar goede raad en tips te kunnen geven :) !!
    Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze Kerststukjes heel erg mooi geworden en ze zien er erg professioneel uit hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,
    Wat heb je leuke kerststukjes gemaakt, die op het boomschors vind ik heel apart en..de andere is ook erg mooi..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Nicole!

    Super mooie kerststukjes zeg!

    Hebt wel talent!

    Groetjes Lian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat Leuk dat je even komt kijken bij mijn creaties,
Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen.
Bedankt voor je berichtje.
Liefs Nicole