Over mij

Mijn foto

Mijn naam is Nicole, ik ben 25 jaar en woon in Zwolle samen met mijn hond Laika.
Ik vind verschillende stijlen leuk, en dat zul je ook terug vinden in mijn blog.

Heeft u geen blog maar wel Facebook, voeg mij gerust toe ook daar kunt u mijn creaties vinden op https://facebook.com/nicoles.creaties

Ik vind het ontzettend leuk dat je mijn blog bezoekt en zou het nog leuker vinden als je een berichtje achterlaat of volger wordt van mijn blog.
Het kan zijn dat je het venster voor de volgers niet kan zien, om alsnog volger moet er een andere browser gebruikt worden als Internet Explorer. Denk hierbij aan Google Chrome of Mozilla Firefox, die geven geen foutmeldingen.
Veel plezier op mijn blog!
Lieve groeten Nicole
 
 

donderdag 22 augustus 2013

Secret Box

Hallo Allemaal,

zoals beloofd vandaag een cadeauverpakking. Ik heb gekozen voor de 'Secret box'
een erg leuk doosje om te maken, en is niet heel ingewikkeld om te maken.

De basis is van wit Cardstock gemaakt, daarop zit aan de vier buitenkanten  en de bovenkant groenig cardstock (in de winkel leek het grijs, maar het is meer olijf achtig) met daarop Design papier van Maja Design.
De 3 doosjes hebben oud roze cardstock en een ander designvel van Maja Design.

De twee zijkant zijn voor zien van de silhouettes roosjes van Noor! Design

Aan de andere zijkant heb ik de Noor vlindermal 2 keer uit gestanst één  keer op het olijfachtige cardstock en één keer op het designpapier van de bakjes

op de bovenkant heb ik eerst een takje van Marianne Design geplakt, daarover een stukje gaasachtig spul.. de meel draadjes erboven op en toen de roosjes en anjer en wat kleine takjes er tussen gestoken.
 
Zoals je ziet zijn de bakjes nog leeg, maar er komt nog potpourri in en zeepjes, maar aangezien dit een cadeautje word voor in het weekend komt dat later.

Houd mij in de gaten voor een update met potpourri en zeepjes en ingepakt in cellofaan.

Met deze secret box doe ik mee aan de volgende challenge:
Challenge 30 - Alles Mag bij de creatieve zebra


 

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een topper van een creatie.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,
    Een hele mooie kado verpakking heb je gemaakt zeg!
    Ziet er nu al leuk uit, maar met potpourie en zeepjes en mooi in gepakt is het een topper en mooi om weg te geven!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje van een doosje. Je hebt het schitterend afgewerkt, ik vind het een genot om naar te kijken!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige verpakking is dit geworden.
    De kleuren zijn ook zo goed bij elkaar gebracht.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeauverpakking is dit zeg, ziet er heel chic uit.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicole,

    Na een (te?) lange vakantie kom ik nu weer even langs in blogland.
    Jou geheime doosje is super leuk en mooi gemaakt!!Hoe kom je aan het patroon ervan???Ik zou 'm ook wel willen proberen te maken nl.,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat Leuk dat je even komt kijken bij mijn creaties,
Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen.
Bedankt voor je berichtje.
Liefs Nicole