Over mij

Mijn foto

Mijn naam is Nicole, ik ben 25 jaar en woon in Zwolle samen met mijn hond Laika.
Ik vind verschillende stijlen leuk, en dat zul je ook terug vinden in mijn blog.

Heeft u geen blog maar wel Facebook, voeg mij gerust toe ook daar kunt u mijn creaties vinden op https://facebook.com/nicoles.creaties

Ik vind het ontzettend leuk dat je mijn blog bezoekt en zou het nog leuker vinden als je een berichtje achterlaat of volger wordt van mijn blog.
Het kan zijn dat je het venster voor de volgers niet kan zien, om alsnog volger moet er een andere browser gebruikt worden als Internet Explorer. Denk hierbij aan Google Chrome of Mozilla Firefox, die geven geen foutmeldingen.
Veel plezier op mijn blog!
Lieve groeten Nicole
 
 

vrijdag 13 september 2013

Kerst zakje

Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een kartonnen zakje leuk kunt pimpen.
Als basis heb ik een kartonnen zakje gebruikt.
Daarop heb ik donkerrood cardstock gebruikt waarover het design papier is geplakt.
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van onder andere een Marianne design kerst paperpad
Aan de onder en bovenkant heb ik een randje kraftpapier gebruikt, deze heb ik geponst met een randpons van Martha Stewart. De randjes heb ik bewerkt met rode inkt.
In het midden heb ik de Cirkel craftable van Marianne Design gebruikt en de randjes wederom bewerkt met rode inkt.
De stempel van Yvonne Creations is er één van vorig jaar. Deze heb ik gekleurd met Derwent coloursoft potloden.

Boven in het zakje zitten een 3 gaatjes geponst, door gebruik te maken van de bowdabra heb ik een strik gemaakt, met 2 kleuren organza lint, wat meeldraadjes en 2 roosjes. het stukje karton omgevouwen zodat de 3 gaatjes 1 worden. aan de achterzijde de strik vastgemaakt doormiddel van bowwire

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit kerstzakje prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende geurzakje, Heel leuk om te maken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt, is weer eens wat anders dan een ingepakt kado.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,

    ook jij hebt een erg mooi zakje opgepimt,erg leuk gedaan,ziet er mooi uit!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat Leuk dat je even komt kijken bij mijn creaties,
Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen.
Bedankt voor je berichtje.
Liefs Nicole